torsdag 13 november 2008

Tekniskt geni?


Herrejössanes! Jag visste att jag var oteknisk vad gäller datorer men nu är det bara för mycket. Igår så kikade jag in på en väns bloggsida. Jag insåg ganska snabbt att min bloggsida låg väldigt mycket i lä jämfört med denna välorganiserade sida.

Det tog inte lång tid innan jag var igång med att skapa en ny. Visst hade jag räknat med en hel del kompikationer men Jeases crist vad mycket pladder det finns.


Jag skapade först en sida med en annan adressen än denna (den finns kvar eftersom jag inte vet hur jag nu får bort den) men efter att nästan ha kastat datorn i väggen, för det är ju den det är fel på, NOT!, pga. att jag inte kom in på själva trixandet av sidan och layout osv så avslutade jag väldigt fort.


En ständig irritation har visat sig för mig under hela natten pga. detta totala misslyckande. Skam den som ger sig!

Innan frukost och allt annat så var jag återigen igång med skapandet av en ny blogg. Denna gången, som ni ser, så lyckades jag bättre. Har iaf inte uppstått några större problem.

Frid och nöjdhet råder nu hos Petersson/Wahlströms! Tack för det televerket!


På bloggens profil så får man ju skriva lite om sig själv. Vem man är och vad man har för intressen osv. Det finns även ett slags frågeformulär där frågorna haglar. En av dessa var;" Nämn en/flera böcker som du har läst" Jag vet rätt snabbt att det inte finns så många böcker som jag har gått igenom och som jag kan printa ner här. Man känner sig så obildad när man lämnar den raden blank. Den senaste "boken" som jag bläddrade igenom var "Damtoan, humor för alla nödställda tjejer"...Där kan vi snacka intellegent innehåll. Men med 240 sidor så borde den ju räknas som en bok, eller?

För att låta er ta del av den intellegens som finns i boken så kommer här ett litet smakprov:

"Alla vuxna höll igen orgasmen utom Sixten för han var snabb som blixten"


Den finns att köpa på närmsta bokhandel för er som törstar efter den.

Nog med ironi nu.


I`ll be back!

1 kommentar:

Frida Karolina sa...

Hahaha... bok jag läst! Damtoan! jag dör va rolig du är! jag fick nog automatiskt ett googlekonto när jag skaffade blogger... är du säker på att du inte har det med? roligt att höra från dog vännen! kram kram