onsdag 19 november 2008

Städa bör man annars...

Hur tråkigt är det egentligen att städa? Inte är det ett roligt göra iaf.
Idag har alla råttor i hemmet åkt berg och dalbana ner i dammsugaren, där kan dom ligga dom j*vlarna. Dom har en väldigt jobbig tendens att "föröka" sig. Hur många råttor man än suger upp så visst fan ligger det en där igen om en vecka. Hur kommer sig detta?
Nu är det gjort iaf så nu klagar jag verkligen inte.

Igår på träningen så kördes det en del fys innan innebandyövningarna drog igång. Min kropp blir lika chockad varje gång detta händer. Dagen efter är det som att "fodralet(kroppen) har hoppat till att bli 80 år gammalt. Nu är det väl inte säkert att man känner så när man är 80 men ni hajjar. Bröstmusklerna efter armhävningarna har tagit ut sin rätt mer än tillräckligt.

På fredag drar "endreiterna" iväg till fastlandet för att spela två matcher. Den första motståndaren heter IBF Falun och den andra, som spelas på söndag, heter Karlstad IBF. KÖTTA!
Jag håller mina tummar stenhårt för att braudsen ska komma hem med sex....poäng alltså.
Jag hatar dessa helger när jag tvingas sova ensam. På dagarna går det bra men kvällarna är inte roliga.
Första gången som jag sov själv här på Gotland var nog den värsta. Jag fick för mig att alla inbrottstjuvar i hela världen ska in just i min lägenhet, nu när jag skriver det så var man ju bra töntig men så var det. Jag somnade, om jag inte minns helt fel, runt 03 på natten, EFTER att ha bäljat i mig en flaska rött. Vin smakar ju inte skit direkt! Det kan fortfarande vara svårt att somna in men lite har det allt gett med sig. Annars står ju vinet där det brukar...

Nu ska jag ta och stoppa något i magen.

Over and Out!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag testar lite bara

Anonym sa...

Va duktig du är Malin! Nu kan jag oxå kommentera dina inlägg! Wheeeei! :D