tisdag 3 februari 2009

AA!

Ojojoj!
Det tar sig på pokern för familjen Wahlström/Petersson, även fast vi inte är helt nöjda ännu då vi åker ut precis innan prispengarna sätter in. Igår spelade jag, själv, en turnering med 306 pers i och det slutade med en 24.de plats vilket jag är mer en nöjd med. 97:- är bättre än ingenting. Nu ikväll, peppade efter igår så drog Milla och jag en ny omgång, denna gången var det 377 pers med och vi hamnade på en 58.de plats, utanför pallen= Inga pengar. Huvudsaken är att det går framåt. Nått som jag absolut inte vill se är statestiken över allt spelande. Det lär garanterat vara så att man ligger bra mycket mer minus än plus.
Det löser sig sa han som sket i badvattnet!
Bra träning idag. Fullt ös medvetslös. För en sekund så känns det som att mitt "fibblande" med bollen är ett minne blott vilket känns mer än bra med tanke på skitmatchen för två helger sen. Det var det sämsta, det sämsta, det sämsta ni har sett!!!
Hoppas att det håller i sig nu, iaf tills efter matchen på söndag mot Endreiterna.

Snart har Camilla Wahlstrumpa och jag avverkat hela Sex and the city-boxen. Det känns en smula bitter om jag ska vara ärligt. Jag måste nog säga att det är den bästa serien just nu, skivorna snurrar sig varma i våran dvd för tillfället. Förut var jag helt såld på Grey`s Anatomi men nej, nu är det SATC som "is tha shit".

Osammanhängande text idag ser jag nu när jag läser över det hela lite snabbt. Jag avslutar här.
Over and Out!

Inga kommentarer: