tisdag 17 mars 2009

Tisdag!

Idag är en minst sagt seg dag. Jag råkade somna i soffan igår kväll/natt och när jag sedan vaknade och kollade på klockan så stod den på 05.45. Upps! Inte konstigt att nacken känns helt stel idag.

Idag är en spännande dag vill jag lova. Exakt klockan 19.00 ikväll så börjar sändningen till matchen mellan Falun och Endre. Kvartsfinal 1, smaka på den. Jag kommer sitta som klistrad framför tv.n och bita på naglarna som en jag vet inte vad. Så är det, och så kan det gärna få vara.

Har precis kommit in från en 1½ timmas promenad runt muren, blåsigt vill jag lova. En dusch hade sutti väl på sin plats just nu men i dörrn in till huset så möttes jag av fem stressade arbetsgubbar. Det visade sig att det var stopp i avloppet och att lägenheten under mig hade fått upp allt äckligt i sin dusch..så nu svabbas det i hela korridoren där nere. Jag håller mig på ett väldigt avstånd från allt det där. Får lov att spara min dusch tills imorrn då gubbarna sa att jag skulle vara lite "sparsam med vattnet". Skit!

Jaja! Nu är det mat här i form av en nyttig sallad från Ica och en banan. Kaffe också så klart.

Ha det! OCH GLÖM INTE MATCHEN IKVÄLL!!!!!!

Over and out!

Inga kommentarer: